Minu täielik isetegevus – “Milvi”

Ma ei tea mis minuga viimasel ajal küll lahti on aga tahaks kohe ISE midagi algusest lõpuni (mustri loomisest kuni viimistluseni) valmis teha.

Iga lõnga katsudes hakkan ette kujutama mida võiks sellest kududa, milline koepind võiks välja näha jne kuni läbi mitme jõnksuga läbitud tee viib millegi valmimiseni 🙂 Nii sündis ka minu päris esimene “pääsuke” – õlarätt “Milvi”

Selle räti muster on algusest peale ise hariliku pliiatsiga paberile joonistatud, kustutatud, muudetud, läbi kootud, harutatud, uuesti mustrit muudetud ja katsetatud kuni lõpuks sai ta valmis:

Lõngaks Roth Wool (Alevig´u netipoest) mida kulus veidi alla 100g, vardad 3,5

Räti mõõtudeks on 70 x 140 cm

Miks sai tema nimeks “Milvi”? Kuna minu kõige nooremal tädil on varsti sünnipäev ja talle mõeldes seda rätti ma lõin siis leidsin sobiliku olevat ka see tädi järgi ristida 🙂 Pilte tehes tekkis tahtmine seda juba uuesti kududa ja mõõtmetelt siis juba ka suurema

13 kommentaari

  1. See Milvi on kaunis ;).

    1. Tänan Sind, Annyliis!

  2. Väga-väga kaunis töö!

  3. Ei no lihtsalt suurepärane ja kaunis rätt!! Seda kooks isegi hea meelega:)

    1. Kui mustri korralikult kirja saan siis võin Sulle saata 🙂

  4. Hästi ilus rätt! Loodetavasti hakkab neid mustreid nüüd rohkem tulema ;).

    1. Mõtteid on palju aga kuidas need kõik ka välja kukuvad… 🙂 Aitäh!

  5. Kena rätik. Ja isa pilt ka kaunis ja ajatu. Sul on muideks õigus, et igapäevased asjad ongi vahel unustusse vajunud. Minulgi on kodus esikus nagi, mis kunagi isa tehtud, aga alles nüüd , aastate pärast oskad seda asja väärtustada. Vanadel asjadel on nagu hing sees, aga kahjuks nad ei oska rääkida.

    1. Olen Sinuga täiesti nõus. 🙂 Aitäh Sulle!

  6. Väga kena muster. Kas saadaksid selle mustri ka mulle, oleksin tänulik.

  7. Otsisin oma esimese kolmnurkse rätti jaoks mustrit ja leidsin ,,Milvi,,! Nii konkreetne, arusaadav ja ilus muster! Olen hetkel poole peal ja lausa vaimustuses! Aitäh! Aitäh! Ma pole muidugi kindel, kas sa vanemate postituste kommentaare loed…

    1. Suur aitäh! 🙂 “Milvi” on sall mille mustrist kasvas välja vähe suurem õlasall “Tiina lilleaed”. Kindlasti näita mulle pilte kui oma õlasalli valmis saad. 🙂 Kaunist päikselist kevadet ja nobedaid vardaid!!!

Lisa kommentaar

